Regulamin FDF CLUB by Klub Sportów Walki FIGHTER
Warunki ogólne
Przed skorzystaniem z usług oferowanych przez FDF Club który jest prowadzony przez Stowarzyszenie Klub Sportów Walki „FIGHTER” przy ul. Uśmiech 6, 05-410 w Józefowie NIP: 5322097350, REGON: 521073665 zwanym dalej „Klubem” bezwzględnie należy zapoznać się z postanowieniami niniejszego regulaminu. Niniejszy regulamin zwany dalej: „Regulamin” określa zasady korzystania z usług Klubu.
• Z usług Klubu korzystać mogą osoby, które ukończyły 18 rok życia i mają pełną zdolność do czynności prawnych.
• Za pisemną zgodą ustawowego przedstawiciela z usług Klubu może korzystać osoba, która ukończyła 16 rok życia. Osoby poniżej 16 roku życia mogą korzystać z usług Klubu tylko bezpośrednio pod opieką ustawowego przedstawiciela lub za jego pisemną zgodą, po przedłożeniu stosownego upoważnienia. Klub nie ponosi odpowiedzialności za osoby nieletnie.
• Na terenie Klubu przebywać mogą osoby powyżej 12 roku życia z wyłączeniem zajęć sportowych dla dzieci oraz treningów personalnych prowadzonych przez wyznaczonych przez Klub trenerów.
• Korzystający z usług Klubu, o których mowa w powyższych artykułach, zwani będą dalej „Członkiem Klubu”.
• Korzystanie z usług Klubu odbywa się na podstawie niniejszej umowy, zawartej pomiędzy Członkiem Klubu a Klubem.
• Osoby korzystające z usług Klubu w ramach umowy pomiędzy Członkiem Klubu a Klubem, przy pierwszej wizycie w Klubie przekazują swoje dane personalne niezbędna do realizacji umowy.
• Klub otwarty jest dla Członków Klubu w godzinach: poniedziałek – piątek od 6:00 do 22:00, sobota, niedziela i święta od 8:00 do 16:00. Jednocześnie Klub zastrzega sobie prawo do zmiany lub skrócenia godziny otwarcia Klubu w święta państwowe lub kościelne oraz zmiany godziny otwarcia Klubu w uzasadnionych przypadkach.
Zasady korzystania z Klubu
• Członek Klubu zobowiązany jest do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu należącego do Klubu w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, m. w. zastosowania się do instrukcji zapisanych na poszczególnych maszynach do wykonywania ćwiczeń.
• Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz:
• wnoszenia, spożywania, używania i bycia pod wpływem napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających, palenia tytoniu oraz korzystania z elektronicznych papierosów;
• handlu i akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam oraz ulotek;
• fotografowania i filmowania w celach ramowych bez zgody Zarządu Klubu;
• wprowadzania zwierząt;
• wnoszenia niebezpiecznych narzędzi, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych;
• prowadzenie działalności bez zgody Zarządu Klubu, w szczególności treningów personalnych.
• Członkowie Klubu, przebywający na terenie Klubu zobowiązani są do:
• przestrzegania powszechnie przyjętych zasady współżycia społecznego, zasad dobrego zachowania i szacunku w stosunku do pozostałych ćwiczących osób;
• powstrzymanie się od zachowania mogącego narazić mienie Klubu na uszkodzenie lub zniszczenie;
• zachowanie czystości oraz powszechnie przyjętych norm higieny;
• podporządkowania się poleceniom pracowników i obsługi Klubu;
• zapoznania się z instrukcjami użytkowania poszczególnego sprzętu (uzyskania informacji od personelu Klubu) przed przystąpieniem do jego użytkowania;
• zachowania należytej ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem klubu;
• odkładania używanego sprzętu na miejsce do tego przeznaczone;
• nie przebywania w pomieszczeniach przeznaczonych dla personelu Klubu;
• opuszczenie klubu przed wyznaczoną godziną zamknięcia;
• usunięcie wszystkich rzeczy osobistych przed opuszczeniem Klubu.
• Trening na siłowni nie jest ograniczony limitem czasowym.
• Korzystanie z usług Klubu zakazane jest Członkom Klubu będącym w stanie infekcji, choroby zakaźnej, cierpiącym na dolegliwości, które mogą mieć niekorzystny wpływ na osoby przebywające w Klubie.
• Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instrukcjami obsługi i wskazówkami personelu Klubu lub bez uprzedniego zapoznania się z wyżej wymienionymi zasadami. Wszelkie skutki powyższego działania całkowicie obciążają Członka Klubu.
• Każdy Członek Klubu korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko. Za osoby poniżej 18 roku życia odpowiedzialność ponosi ich prawny opiekun który to wyraził pisemną zgodę na trenowanie w Klubie osoby nieletniej.
• Właściciel i personel Klubu nie posiada wykształcenia medycznego a w razie jakichkolwiek wątpliwości, dotyczących swojej sprawności fizycznej lub zdolności do wykonywania ćwiczeń fizycznych, przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń Członek Klubu powinien zasięgnąć opinii lekarskiej.
• Członek Klubu wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie swojego wizerunku na potrzeby promocji Klubu, w przypadku publikacji zdjęć i filmów z zajęć grupowych oraz siłowni, jak również imprez organizowanych przez Klub. Wizerunek Członków Klubu będzie wykorzystywany z zachowaniem najwyższej staranności oraz dbałości o zachowanie norm moralnych i społecznych.
• Członek Klubu zobowiązany jest do noszenia na terenie Klubu czystego stroju oraz do zmiany obuwia na czyste i sportowe. Obuwie należy zmienić w szatni, przed wyjściem do innych pomieszczeń. Obuwie sportowe musi być odpowiednie do rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Niektóre zajęcia sportowe prowadzone w Klubie wymagają uczestnictwa bez obuwia.
• Szafki w szatni udostępniane są wyłącznie na czas pobytu w Klubie.
• Klub nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez Klubowicza rzeczy.
• Rzeczy wartościowe Klubowicz winien złożyć w recepcji pracownikowi Klubu w depozyt.
• Klub zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu zajęć oraz do zamknięcia Klubu na czas niezbędny do przeprowadzenia niezbędnych remontów, prac konserwatorskich, zabiegów sanitarnych. Przed każdym planowanym zamknięciem, Klub poinformuje Członków Klubu z 7 dniowym wyprzedzeniem (wyłączając szczególne okoliczności) – zamieszczając stosowne informacje na stronie internetowej Klubu oraz w pomieszczeniach Klubu.
• Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki nie stosowania się do zasad korzystania z Klubu, o których mowa w niniejszym Regulaminie. Naruszenie postanowień Regulaminu upoważnia Klub do rozwiązania umowy świadczenia usług w trybie natychmiastowym bez zwrotu opłaconych składek członkowskich.
• Wszelkie skaleczenia, urazy, pogorszenia samopoczucia a także dostrzeżone awarie sprzętu i urządzeń powinny być niezwłocznie zgłaszane personelowi Klubu.
Postanowienia końcowe
• Członek Klubu może składać reklamacje i uwagi dotyczące świadczenia usług przez Klub. Można dokonać tego osobiście w recepcji Klubu, listownie na adres Klubu lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: recepcja@fdfclub.pl. W zgłoszeniu Członek Klubu powinien wskazać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), a także zwięźle przedstawić opis zaistniałej sytuacji.
• Klub zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, dokładając jednocześnie starań o jak najszybsze jej rozpatrzenie.
• Regulamin dostępny jest w Klubie oraz na stronie internetowej https://fdfclub.pl/regulamin/.
• Klub zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin będzie dostępny w Klubie oraz na stronie internetowej https://fdfclub.pl/regulamin. O zmianach Regulaminu Klub informuje Członków Klubu zamieszczając stosowne informacje na stronie internetowej i w pomieszczeniach Klubu .
• Przystępując do korzystania z usług FDF Club prowadzonego przez Stowarzyszenie Klub Sportów Walki „FIGHTER” Członek Klubu potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Leave A Comment