Crossfitness

Crossfitnessznany jakozwany inaczejnazywany w skróciecrossfit

Jaka jest definicja CrossFitness? Ogólnie mówiąc to trening wytrzymałościowo-siłowy, który ma pomóc osiągnąć lepszą ogólną sprawność fizyczną i przygotować na różne wyzwania sportowe.
Image
Każde ćwiczenie robi się przez 1-2 minuty, potem zmiana i kolejne ćwiczenie. Chodzi o to, by w tym czasie wykonać jak największą liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia. To tylko jednak przykład dnia treningowego. Zaletą crossfitness, w odróżnieniu od tradycyjnych zajęć fitnessowych, jest jego ogromna różnorodność, intensywność i stosunkowo krótki czas ćwiczeń.
Image
CrossFitness, czyli brak nudy!
CrossFitness zasadza się na różnorodności i nie ogranicza tylko do ćwiczeń w sali treningowej. To także bieganie, jazda nam rowerze, brzuszki, pompki, podskoki, podciąganie i wiele, wiele innych aktywności, które można wykonywać w parku, garażu czy domu. Najważniejsze są regularność i intensywność ćwiczeń. Spece od crossfitness twierdzą, że optymalny trening powinien odbywać się trzy dni z rzędu, po czym trzeba zrobić jeden dzień przerwy. I znowu trzy dni ćwiczeń, jeden dzień odpoczynku. Długość treningu to ok. 20 minut, nie licząc rozgrzewki i rozciągania po ćwiczeniach.
Image
Ciężka wspólna praca, dzielenie się doświadczeniami w dążeniu do celu, przekraczanie własnych możliwości, ćwiczenia na czas i motywacja, jaką dają inni !
CrossFitness, oprócz ćwiczeń, kładzie nacisk na zbilansowaną dietę, która pomaga zoptymalizować osiągane wyniki i pozytywnie wpływa na zdrowie, gdyż odpowiednie odżywianie jest podstawą sukcesu w fitnessie.
Image
Image
Image

— Adres
FDF Club
Józefów koło Otwocka
ul. Uśmiech 6
— Kontakt
+48 504 879 777 – Recepcja (prosimy nagrywać wiadomości, oddzwonimy)
+48 600 805 106 – Grzegorz
+48 604 779 942 – Beata
+48 600 441 149 - Mateusz